dijous, 29 d’agost del 2019

MALH des POIS -LA FORCANADA- (Val d'Aran)

156è cim de la llista dels "Afegits"
 
Finalment hem trobat un dia per anar a fer la Forcanada, aquest és el meu darrer cim de la llista dels "100 cims" de la FEEC, i el meu 331 cims, que vaig començar ara fa més de 13 anys.

Vaig amb l'Àngel que es va oferir a acompanyar-me, i a darrera moment si ha afegit el meu germà.
És un cim d'un llarg recorregut però amb unes vistes esplèndides i unes grimpades excel.lents, una mica descompost, però amb cura es pot anar fent bé.



1 comentari:

  1. Bon dia Anna,
    En primer lloc felicitar-te per haver complert l'objectiu dels "100 cims", que no és pas fàcil!
    Jo també sóc una boja que vol fer aquest repte, de moment porto 226 cims, de manera que encara hem queda feina.
    La Forcanada és un dels que hem fan més respecte, doncs he llegit que cal anar equipat amb cordes, sobretot per la baixada. És relament així? hi ha perill?
    Moltes gràcies per la teva resposta i FELICITATS!!
    Sílvia

    ResponElimina