dimarts, 6 de setembre del 2022

CAP de la CREUETA- Bergueda/Ripollès

És un recorregut petit, tot i que es pot allargar si es comença al Pla d'Anyella. Jo ho vaig fer des del Coll de la Creueta, perquè anava de passada i ho vaig aprofitar. Al coll hi ha un espai d'aparcament, s'ha de retrocedir per la carretera com si anessis cap Castellar de n'Hug, i a pocs metres hi ha un camí, que es veu força bé, puja cap al rocam que es veu des de la carretera, un cop a dalt, el cim queda a la dreta, però jo vaig decidir reseguir tota la carena fins un altre turonet on hi ha una enorme fita i d'allà ja vaig anar a buscar el cim, però abans d'arribar-hi em vaig desviar cap a la dreta on hi ha un vivac i un bon mirador. Al tornar vaig passar per sota del primer turó i ja cap al coll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada